Friday, January 05, 2007

Winter Garden Sound Complete


-----------------------------------------------------------------
Title: Winter Garden Sound Complete (Winter Garden from Di Gi Charat Intro & Outro Theme, and Soundtracks)
Street Release: December 22, 2006
-----------------------------------------------------------------
Tracklist:
01.Forget-me-not
02.Forget-me-not ~winter~
03.Les amis
04.Koibito no Teema
05.Futari no Teema
06.jingleA
07.Le petit jardin
08.Forget-me-not ~summer~
09.Shimai no Teema
10.Umi he
11.jingleB
12.Forget-me-not ~autumn~
13.Winter Garden
14.Forget-me-not (TV version)
15.Le petit jaedin (TV version)
16.Winter Garden (TV version)
17.Forget-me-not (instrumental)
18.Le petit jardin (instrumental)
19.Winter Garden (instrumental)
-----------------------------------------------------------------
Click Here To Download

No comments: